Retourneren

Voorkomen is beter dan....
Ik haal dagelijks alles uit de kast om teleurstellingen na ontvangst te voorkomen.
Besteed alle zorg en aandacht aan goede foto’s, juist kleurgebruik, productinformatie, inpakken en verzenden. Hierdoor heb ik eigenlijk nooit klachten of teleurstellingen over het geleverde.
Mocht jij toch niet tevreden zijn over de geleverde items?
Weet dan dat ik ook hierin mijn uiterste best zal doen om weer die glimlach bij je terug te krijgen!

De glimlach komt toch niet terug
Mocht je niet tevreden (te maken) zijn, dan kan je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst annuleren.
Dit doe je door het herroepingsformulier (zie download) in te vullen en te mailen naar info@joyathome.nl

Natuurlijk hoor ik graag van je waarom, maar officieel kan dit zonder opgave van reden.
Na annulering heb je 14 dagen de tijd om de bestelling retour te zenden.
Zend deze in de originele verpakking naar:

Joy@home
Raadhuisplein 10A
6436 BW  Amstenrade

De kosten voor het retour zenden zijn voor jouw eigen rekening.
Na onbeschadigde en volledige ontvangst van je retour maak ik binnen 14 dagen de totale orderwaarde aan je over. Het bedrag zal teruggestort worden op dezelfde rekening waarmee is betaald.

De uitzondering op de regel
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour genomen worden. 
Hiermee bedoel ik items die speciaal op aanvraag gemaakt zijn, en/of bedrukt zijn met een naam of andere persoonlijke gegevens.

(Download het herroepingsformulier)

© 2010 - 2023 Joy@home | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Joy@home komt weer terug naar het land van de tulpen, kaas en drop. In de periode 15-03 t/m uiterlijk 12-04 ben ik volle bak bezig met inpakken en weer uitpakken. Uiteraard blijven de shops continue 24/7 beschik- en bestelbaar😊 Orders worden op volgorde en bij aangegeven prioriteit door mij opgepakt. Groetjes Irene.